FAQ
Kod E91 se može pojaviti iz nekoliko razloga:
- Nedovoljna koncentracija soli u vodi → Dodajte so u vodu prema uputstvima do potrebnog nivoa.
- Uklanjanje kamenca sa elektrode → Očistite elektrodu pomoću sircet́ a kako je u uputstvu.
- Ukoliko je elektroda defektna/istrošena – Kada se SPA intenzivno koristi ili je u upotrebi duže vreme čak i ako su elektrode čiste → Elektrodu je potrebno zameniti sa novom.
- Odgovarajući broj rezervnog dela (elektroda/titanijumska elektroda) se može pronaći u uputstvu za upotrebu proizvoda – u pitanju je 5-cifreni broj (npr. 11899). Elektrodu možete kupiti kao rezervni deo.
- Temperatura vode u SPA ispod 10°C → Proverite funkcionisanje uređaja na višoj temperaturi vode.
- Ukoliko ni jedan od navedenih koraka nije pomogao u otklanjanju greške, u pitanju je problem sa bazom SPA (električnim delom proizvoda) i potrebno je angažovati servisera/električara